

Ας κανουμε μια υποθεση:
πως ο τιτλος, αυτου εδω του ημερολογιου καταστρωματος,
και ακομα περισοτερο ο υποτιτλος
....μας αντιπροσωπευει απολυτα,
τοτε ,
αυτη η παρεα μουσικων
ντυνουν και ραβουν
εξαισια το soundtrack
του δικου μας χειμωνα
πως ο τιτλος, αυτου εδω του ημερολογιου καταστρωματος,
και ακομα περισοτερο ο υποτιτλος
....μας αντιπροσωπευει απολυτα,
τοτε ,
αυτη η παρεα μουσικων
ντυνουν και ραβουν
εξαισια το soundtrack
του δικου μας χειμωνα
τον εσωτερο ηχο .. μεσα μας

που σε παίρνει μαζί της...
μεσα απο τους ηχους της πολης ,
μετα απο το traffic στους δρομους,
close-up σε προσωπα
χαμηλα λαμπερα φωτα.
φευγατες ματιες,
γεματες ..ενταση - γαληνη,
εξιλεωση.
τελια.
..σκιες του μπλε , σε βυθίζουν σε ατμόσφαιρα μυστηριου , που υφαινουν νωχελικα σπανια αρωματα, με το νου να Φευγει..και το μυαλό να αρχίζει παράξενα παιχνίδια, φτιάχνοντας ιστορίες..ετσι οπως ο καθενας απο εμας τις νιωθει,

..και το καλυτερο για το τελος :Η Fontella Bass ειναι μαζι τους και δινει ρεστα, μεταφεροντας μας στο αυριο - θυμιζοντας αλλες εποχες ..(Art Ensemple Of Chicago)

Νιώθετε τη διάθεση να κλείσετε τα μάτια και να σκηνοθετήσετε τις δικές σας εικόνες?
...τοτε αυτο το αλμπουμ γραφτηκε για εσας!!
.. μiα μοναδική οπτικοακουστική ελεγεία.
.. μiα μοναδική οπτικοακουστική ελεγεία.

Η μουσικη τους απευθύνεται τόσο στους φίλους της μουσικής, όσο και του κινηματογράφου αλλά και όλους εκείνους που νοσταλγούν τις ασπρόμαυρες στιγμές της τζαζ μουσικής. Τα μέλη της Cinematic Orchestra έχουν εμφανιστεί σε μέρη όπως το Jazz Cafe, το Jazz Bop και το Ronnie Scott’s, έχουν παίξει σαν support group στη μεγάλη συναυλία του Τζον ΜακΛάφλιν στο Σέντραλ Παρκ, ενώ συμμετείχαν και σε διάφορα φεστιβάλ, από τη γενέτειρα τους τη Βρετανία μέχρι την Ισπανία, την Πορτογαλία, την Ολλανδία, τη Γαλλία, την Ιαπωνία, την Ελβετία... Χαιρόμαστε ιδιαίτερα που αποφάσισαν να τιμήσουν για πρώτη φορά και την Ελλαδα μας.

H oρχήστρα σχηματίστηκε το 1999 από τον Jason Swinscoe, ο οποίος, εκείνη την εποχή ήταν υπεύθυνος για τις εξαγωγές της Ninja Tune, μίας από τις πιο γνωστές ανεξάρτητες εταιρείες της Αγγλίας. Εφτιαξε την μπάντα από την αγάπη του για τους μπασίστες της τζαζ και τα σάουντρακ.

Biography
by Heather Phares
The brilliantly named Cinematic Orchestra is led by composer/programmer/multi-instrumentalist Jason Swinscoe, who formed his first group, Crabladder, in 1990 as an art student at Cardiff College. Crabladder's fusion of jazz and hardcore punk elements with experimental rhythms inspired Swinscoe to further explore the possibilities of sampling, and by the time of the group's demise in the mid-'90s, he was DJing at various clubs and pirate radio stations in the U.K.The music he recorded on his own at the time melded '60s and '70s jazz, orchestral soundtracks, rhythm loops, and live instrumentation into genre-defying compositions, as reflected on his contribution to Ninja Tune's 1997 Ninja Cuts 3 collection and his remixes of Ryuichi Sakamoto and Coldcut tracks.
by Heather Phares
The brilliantly named Cinematic Orchestra is led by composer/programmer/multi-instrumentalist Jason Swinscoe, who formed his first group, Crabladder, in 1990 as an art student at Cardiff College. Crabladder's fusion of jazz and hardcore punk elements with experimental rhythms inspired Swinscoe to further explore the possibilities of sampling, and by the time of the group's demise in the mid-'90s, he was DJing at various clubs and pirate radio stations in the U.K.The music he recorded on his own at the time melded '60s and '70s jazz, orchestral soundtracks, rhythm loops, and live instrumentation into genre-defying compositions, as reflected on his contribution to Ninja Tune's 1997 Ninja Cuts 3 collection and his remixes of Ryuichi Sakamoto and Coldcut tracks.


by John Bush
For the true follow-up to 2002's Every Day — since 2003's Man with a Movie Camera soundtrack had actually been recorded four years earlier — J. Swinscoe & co.'s Cinematic Orchestra produced another soundtrack, this one virtually invisible. Not long after Every Day's release, Swinscoe began writing music for another Cinematic LP, but in another direction from where he'd gone previously. This was a series of quiet, contemplative instrumentals, with Rhodes keyboards and reedy clarinets, simply begging for a narrative (call them orchestrations for cinema). With scripts for each supplied by a friend — each track got its own story, together comprising different scenes from a single life — and a series of unpeopled photographs supplied by Maya Hayuk,


Luke Flowers, Drums
Phil France, Double Bass, String Arrangements, Assistant
Patrick Watson, Piano, Vocals
Jote Osahn, Strings
Stella Page, Strings, String Arrangements
J Swinscoe, Producer, Engineer, Mixing
Steve Hodge, Engineer, Mixing

Αν η πενα του ποιητη αποτυπωνει στο χαρτι : λεξεις και φρασεις, σχηματιζοντας εικονες, τοτε φανταζομαι πως τουτο εδω το εργο των Cinematic Orchestra ,θα ηταν το αποτελεσμα!

σερβιρισμενο σε κράμα αναμνήσεων του αυριο ... ανατροπες σε πολυμορφα ηχητικα τοπια της Φαντασιας ...
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου